preloader
Edit Content

درباره ما

دکتر علی شالچی زاده فارغ التحصیل سال ۱۳۸۲ از دانشکده دندانپزشکی ، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با عنوان جراح –دندانپزشک

با ما تماس بگیرید

ایمپلنت کره ای و انواع آن کدام اند؟

  • خانه
  • -
  • دندان پزشکی
  • -
  • ایمپلنت کره ای و انواع آن کدام اند؟

ایمپلنت کره ای و انواع ان کدام اند؟

ایمپلنت کره ای در سال های اخیر اکثر بازار ایران را در دست گرفته اند. ایمپلنت کره‌ای با توجه به قیمت مناسب و قطعات در دسترس، مورد استفاده اکثر دندانپزشکان و متخصصان دندانپزشکی می‌باشد. البته به این نکته توجه داشته باشید که برند ایمپلنت های کره ای مانند سایر محصولات کشور ها جنس خوب و یا جنس نامناسب دارند. با توجه به اینکه ایمپلنت های دندان محصولاتی برای کاشت در بدن انسان هستند، برای انتخاب آن ها می بایست دقت به خرج داد و با آگاهی قبلی درمان آن را شروع کرد.

معرفی ایمپلنت های کره ای

ایمپلنت های کره ای با توجه به مناسب بودن هزینه و در دسترس بودن قطعات در بازار ایران محبوبیت ویژه ای دارند. در ادامه به معرفی بهترین برند ایمپلنت کره ای پرداخته ایم:

برند Osstem

یکی از برند های ایمپلنت کره ای برند اوستم می باشد که این برند لقب الین ایمپلنت دندانی را در کشور کره به خود اختصاص داده است. قابل ذکر است که این ایمپلنت تنها برند کره ای می باشد که توسط انجمن غذا و داروی آمریکا تایید شده است و قابلیت رقابت با برند های مطرح اروپا دارد.این شرکت در سال ۱۹۹۵ در کره جنوبی تأسیس شد و در حال حاضر جزء ۱۰ ایمپلنت برتر جهان است که دارای تنوع سطح بالایی می باشد.

برند Dentium

این برند در کشور ما با نام ایمپلنتیوم شناخته می شود و یکی از پر فروش ترین برند های ایمپلنت کره ای در ایران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت این برند سادگی جراحی و قیمت ایمپلنت مناسب می باشد. در رده بندی برند ایمپلنت های کره رتبه دو را دارد.

برند Megagen

این برند یکی از بهترین ایمپلنت های کره محسوب می شود. محبوبیت این برند پس از خرید توسط شرکت اشترومن بیشتر شد و در حال حاضر جز کشور کره در اروپا نیز در حال تولید می باشد. یکی از مراکز تولید آن در اروپا کشور لیتوانی است در دو نوع انی وان و انی ریج تولید می شود.

برند DIO

برند دی او نیز یکی از برند های معروف کشور کره می باشد که مالکیت آن را شرکت معروف دنس پلی امریکا که برند های زایو استر و انکیلوز در دست گرفته اند. این برند زیر مجموعه شرکت DSI می باشد. بعد از ایمپلنت OSSTEM برند DIO  یکی از گران‌ترین برند های ایمپلنت ساخت کره در ایران است.

 

ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی؟

اکثر افراد برای انتخاب بهترین مارک ایمپلنت دچار تردید می شوند و نمی دانند از ایمپلنت آلمانی  استفاده کنند بهتراست یا ایمپلنت کره ای؟ هنگام خرید ایمپلنت قطعا با دسته ها و مدل های مختلفی روبرو می شوید اما نگران نباشید زیرا با کمی تحقیق می توانید برند ایمپلنت مناسب خود را پیدا کنید. برخی افراد تصور می کنند ایمپلنت های اروپایی مانند ایمپلنت آلمانی همیشه از ایمپلنت های آسیایی بهترند.

در صورتی که این یک باور غلط است زیرا امروزه برخی مارک های ایمپلنت کره ای توانسته اند از ایمپلنت آلمانی بهتر عمل کنند. بنابراین با توجه به توضیحات گفته شده نمی توان به طور قطعیت نظر داد که ایمپلنت آلمانی بهتر است یا کره ای اگر متخصص ایمپلنت باتجربه ای را انتخاب کنید قطعا بهترین مارک را انتخاب خواهد کرد و فرایند کاشت ایمپلنت شما موفقیت آمیز خواهد بود.

 

فرق ایمپلنت کره ای و سوئیسی

ایمپلنت کره ای یا سوئیسی کدام بهتر است؟ تفاوت این دو برند چیست؟ و … در پاسخ باید بگوییم از میان کشورهای تولید کننده ایمپلنت، سوئیس و کره دو تولید کننده توانمند هستند که از تکنولوژی های پیشرفته در ساخت ایمپلنت دندان استفاده می کنند. کیفیت بالای ایمپلنت های کره ای و سوئیسی باعث شده تا محبوبیت آنها بسیار رواج پیدا کند. در کشور ما و کلان شهرهایی همچون اصفهان اغلب متخصصین ایمپلنت ها از ایمپلنت های کره ای و سوئیسی استفاده می کنند.

به طور کل سه تفاوت اصلی ایمپلنت کره ای و سوئیسی عبارتند از:

  1. طول عمر و ماندگاری
  2. هزینه
  3. در دسترس بودن قطعات

عمر ایمپلنت کره ای

ایمپلنت های ساخت کره از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند. ماندگاری و دوام ایمپلنت های کره ای از ایمپلنت های ایرانی بیشتر است. به همین دلیل و با در نظر گرفتن قیمت مناسبی که دارند، در کشور ما بسیار محبوب شده اند. لازم به ذکر است که فاکتورهای دیگری بر عمر آن ها تأثیر می گذارد؛ مانند مهارت و تخصص ایمپلنتولوژیست که ایمپلنت را نصب می کند. بنابراین سایر عوامل نیز در طول عمر ایمپلنت تأثیرگذار هستند.

 

ایمپلنت دندان شامل چه مارک هایی می باشد؟

بسیاری از مراجعین ما به مرکز کاشت دندان،همواره نسبت به نوع و مارک ایمپلنت سؤالاتی مطرح می کنند. انواع ایمپلنت دندانی که در مرکز لبخند دکتر عاطفت مورد استفاده قرار می گیرد از نوع موارد زیر می باشد که قبل از انجام کاشت دندان که توسط بهترین متخصص ایمپلنت انجام می شود، به بیماران توضیح داده می شود تا بتوانند بر اساس بودجه بندی خود انتخاب نمایند:

  • کره ای
  • آمریکایی
  • سوئیسی
  • Sic
  • اشترومن

قیمت ایمپلنت کره ای

شاید یکی از سوالاتی که برای شما به وجود بیاید این است که قیمت ایمپلنت کره ای و هزینه های درمانی مربوط به آن چگونه محاسبه می شود؟ هزینه ها و قیمت ایمپلنت کره ای در حالت کلی شامل چه مواردی می شود؟ آیا شما هم سوالاتی در خصوص هزینه ها و نحوه محاسبه هزینه ها و قیمت ایمپلنت دارید؟ آیا می‌دانید که چه برندی با چه قیمتی برای شما مناسب تر است؟ آیا میدانید که چه عواملی بروی تاثیر گذار هستند؟ ما در مقاله با عنوان هزینه ایمپلنت کره ای  به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

در ابتدا باید بگوییم بعد از این كه شما توسط متخصص ایمپلنت  معاینه شدید و قبل از اینكه هرگونه تصمیمی در ارتباط با درمان ایمپلنت بگیرید، باید هزینه های درمانی را مد نظر قرار دهید. درمان ایمپلنت درست مانند هر درمان پیچیده پزشكی یا دندانپزشكی، نسبتاً گران است. شما باید از همه هزینه های لازم مطلع باشید و برای مطلع شدن از قیمت ها میتوانید با مطب ما (دکتر علی شالچی زده) تماس بگیرید.

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری ...